Wellbeing a podpora žáků s nepříznivými podmínkami v distanční výuce

Wellbeing a podpora žáků s nepříznivými podmínkami v distanční výuce

Kategorie: Kurz
Seznam přání Sdílet
Sdílet kurz
Page Link
Sdílejte na sociálních sítí

O kurzu

Kurz v obecné rovině pojednává o tom, co žákům způsobuje distanční výuka a jak jim může učitel pomoci tuto situaci zvládnout. Konkrétněji se zabývá stresovými situacemi, které může tento typ výuky vyvolávat. Přes obecnou teorii o fungování mozku ve stresu se lektorka dostává k procesu seberegulace. Nabízí možnosti, jak je možné s každou z částí mozku pracovat. Nejvíce se věnuje práci se senzomotorickou regulací a ukazuje pomůcky, se kterými lze pracovat. Kurz rozhodně není jen teoretickým pojednáním o aktuální problematice, ale i praktickými typy, jak v jednotlivých situacích pracovat a čemu se vyvarovat. Díky tomu, že se budou děti cítit více v bezpečí a méně ve stresu, bude s nimi pak práce jednodušší.

Prezentace ke stažení zde

Zobrazit více

Co se naučíte?

  • Pojmenování problémů, které aktuální situace u dětí způsobuje - to usnadní empatii vůči dítěti
  • Popis funkcí jednotlivých částí mozků
  • Praktické tipy, jak s jednotlivými částmi mozku pracovat a jak na ně působit
  • Jaké jsou pomůcky pro senzomotorickou regulaci
  • Čím podpořit seberegulaci
  • - jaké jsou vhodné senzomotorické aktivity na doma
  • - jaké přístupy v on-line výuce pomáhají
Projekt Učíme online vznikl jako aktivita dobrovolníků neziskové organizace Česko.Digital ve spolupráci s American Academy, GUG.cz, Google ČR, Microsoft ČR a dalšími partnery.
Nyní je projekt realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR).
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram